Tjurkö Kvarn

Det sista stoppet på gårdagens Roadtrip blev Tjurkö kvarn, också det en liten oas som jag bara kört förbi tidigare! Varningsskylt med katt på har jag inte heller sett tidigare 🙂

DSC_0077 DSC_0014

Kvarnen låg lummig till mitt i skogen, det lilla vattenflödet knöts ihop med flera små träbroar, helt underbart. Ljudet av porlande vatten är så rogivande tycker jag.

Då var gårdagens utflykt till ända får se vart det bär iväg nästa gång, på återseende!

Vart tar vägen vägen?

DSC_0056

Jo, hem till holken 😀

 DSC_0055

Tack för mig!

Skriv gärna en kommentar!

