2015 är här!

Årets första inlägg!

Då var det nytt år igen och jag började mitt år med lite tulpanlek 🙂 Det här året tänker jag göra till MITT år och fokusera ännu mer på fotograferandet. Det är mitt största intresse, som dessutom ger mig ett inre lugn. Jag hoppas att vi syns här lite oftare, och att mina bilder även ska ge er lite glädje. Jag stänger nu dörren till året som har varit och kliver med ett bestämt kliv in i det nya året, som jag hoppas ska föra med sig mycket lycka och glädje. Gott Nytt År Allihopa!

Nedan kommer årets första bilder 🙂 Bara tulpaner, denna underbara blomma som jag bara älskar. Lekte med kort skärpedjup och fick en härlig bokeh i bilderna, håll till godo!

Photo by Susan 2015-01-01

Skriv gärna en kommentar!

