Årets sista bilder!

Gott Nytt år

Årets sista dag kom med strålande sol, och jag gav mig ut med kameran för att fånga årets sista bilder. Döm om min förvåning när jag till min glädje upptäckte att det var ganska vitt runtom i skogen, så vackert 🙂  Dock var det bitande kallt i vinden, så idag hade till och med jag mössa på mig 😀 …vilket inte hör till vanligheterna! Det var ganska längesen jag var ute och fotade nu, så det var riktigt roligt, och jag hade kunnat vara ute ett par timmar till om inte händerna hade varit stelfrusna. Jag vill med årets sista bilder önska Er alla ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt Foto-År. Tack alla Ni som följer mig här, och tusen tack för alla fina kommentarer. På återseende nästa år!

Photo by Susan 2015-12-31

 

15 thoughts on “Årets sista bilder!

    • Tack så mycket! Tur jag var ute med kameran igår och lyckades fånga snön på bild, för idag regnar den nog bort, tråkigt. Nu är det nytt år och hoppas vi alla får ett underbart nytt år. Kram!

      Liked by 1 person

  1. God fortsättning och äntligen ett inlägg till med dina bilder.Saknar när du inte skriver eller gör inlägg. Hoppas att din nyårsafton var fin och att nyårsdagen varit bra. Ha en fantastisk vecka! Kram 🙂

    Liked by 1 person

    • God fortsättning önskar jag dig också 😀 Tack fina Du, det känns bra att vara saknad, men jag hoppas på fler bilder och tätare inlägg framöver. Just nu har jag fullt upp med att skapa fotoböcker 😀 Ville göra en fotobok med bilder från 2015 och upptäckte då att bilderna från Bilkyrkogården får bli en egen fotobok, så nu håller jag på med resten av bilderna för 2015. Jag tycker det är ganska jobbigt med alla storhelger och är glad nu när dom börjar ta slut, och allt återgår till vardagen igen. Hoppas på ett riktigt bra år för oss båda, för alla andra med för den delen 😀 Va rädd om dig, kramar!

      Liked by 1 person

Skriv gärna en kommentar!

