Fotobok 2015!

Då var jag äntligen klar med min senaste fotobok, och den sista på ett tag 🙂 Jag har samlat bilder från det gångna året, det är roligt att ha dom i bokform  😀 Det kändes lite befriande att till slut kunna klicka på beställ-knappen, för den här fotoboken har upptagit mycket av min tid, och dessutom har det varit svårt att fokusera på något annat under tiden.
Nu kan jag släppa det, och äntligen ställa in siktet på det nya Fotoåret 2016 😀

Nedan finns en länk till fotoboken – obs! Länken fungerar inte via mobilen!

Fotobok 2015

80_2015

Tack för besöket!

21 thoughts on “Fotobok 2015!

      • Det tycker jag verkligen du ska göra, bilderna framhävs på ett helt annat sätt i pappersform än på skärmen. Jag antar att du som många andra inte heller framkallar dina bilder? Jag har ramat in några, och sen har jag gjort fem fotoböcker, men annars framkallar jag inga bilder. Har du ramat in några bilder? Jag tycker att du har så många vackra bilder som skulle bli ännu vackrare i ”pappersform” 🙂

        Gilla

      • Jag har några få inramade i A3-format men i övrigt inga. Har funderat på att förstora nån på aliminium som tydligen ska bli väldigt snyggt och lätt att sätta upp men en fotobok vore väldigt roligt. Och nej, jag framkallar inga foton längre, dumt nog. Innan digitalkameran gjorde jag det.
        Tack för dina upomuntrande ord!

        Liked by 1 person

      • Det är lite dumt att man inte framkallar lite bilder, det är väl baksidan av den digitala världen, men fördelarna är ju många 😀 Ha en fortsatt trevlig kväll!

        Gilla

  1. Bläddrade också i boken och kände igen en hel del från bloggen. Kul med fotoböcker. Känner andra bloggare (inga fotobloggare) som har gjort det länge. Familjens bilder vill man kanske också ha kvar. Din fotobok blev i alla fall väldigt fin!

    Liked by 1 person

    • Tack så mycket! Alla bilderna finns även på bloggen, så följer man mig här så blir det ju inga överraskningar precis, hi hi 🙂 Det är ett roligt sätt att bevara sina bilder, och jag tror att det är väldigt många som gör just fotoböcker. Och det är en uppskattad present till nära och kära 🙂

      Liked by 1 person

  2. Jag beundrar verkligen dig som kan välja ut dina bästa bilder till en fotobok. Bara fina bilder! Jag har varken tavlor eller fotoböcker men måste kanske till slut ta tag i det.

    Liked by 1 person

  3. Vilket fint citat du avslutar med och roligt att se dina bilder i denna formen. Förstår att du måste haft mycket jobb med denna. Känner igen många bilder men inte alla. Många platser man blir sugen på att besöka. 🙂 Ha en fortsatt fin söndag.

    Liked by 1 person

Skriv gärna en kommentar!

