Äntligen…

…lite snö och sol 🙂 Såå vackert! Dagens morgonpromenad var helt underbar, jag blir så glad och fylld av energi när det är snö och sol 😀 Kanske inte alla som håller med här. Vad tycker du om snö?

Photo by Susan 2019-11-30

27 tankar om “Äntligen…

    • Ja, det är helt underbart, och det behöver ju verkligen inte vara så mycket snö, bara den får ligga kvar. Det blir så mycket ljusare och man blir piggare när det är lite snö ute. Förstår att Minton också blev piggare, härligt med snö när man är hund, eller? Kram!

      Gilla

  1. Jag tycker att träden på dina snöbilder ser ut att sträcka på armarna, hoppsan, grenarna och utropa ”Tjohoo!” Jag fastnar för bilderna vid vattnet, så fina! Jag tror att de flesta vet vid det här laget att jag längtar efter snö och is varje år.

    Gillad av 1 person

    • Tack så mycket! Åhh, då var det säkert det jag hörde när jag var ute idag (eller var det kanske jag själv som utropade ”Tjohoo!”) 😀 Så härligt med snö, och sol, som jag har längtat efter snö i det gråa november, nu får man bara hoppas att den får ligga kvar ett tag 🙂 Vad skönt att det är fler som längtar efter snö och is, annars är det många som inte vill ha någon vit nederbörd…

      Gillad av 1 person

  2. Nu kommer vinteren og vi har ingen sommer hatt.
    Men hva skal vi med sommerhatt når vinteren kommer?

    Jøss. Så fint å ha snø. Her i Tyskland det tar så lang tid…

    Snøhilsen
    Gerd

    Gillad av 1 person

    • Nu får vi ta fram vinterhatten istället, ha ha 😀 Jag gillar det är snö, men den brukar inte ligga kvar så länge här, tråkigt! Snöiga hälsningar Susan!

      Gilla

    • Tack så mycket Antonia 🙂 Jag gillar snön, den gör mig gladare och piggare, och det blir så mycket ljusare, men jag gillar inte när det blir snöslask, som ofta är fallet. Ha en trevlig söndag!

      Gillad av 1 person

  3. Ja tycker det är jättevackert med snö … allt blir ljusare och så, men … att själv vara den som måste skotta efter varje snöfall är inte kul. Så från att en gång faktiskt gillat snö, så är jag numer inte så glad åt den …
    Jättevackra bilder i alla fall!
    Ha en fin första advent!

    Gillad av 1 person

    • Tack så mycket Kristallina 😊 Det behöver inte va så mycket snö, bara den får ligga kvar… Här har det varit rätt halt nu, det gäller att ta ett steg i taget, så man inte slår dit. Ha en fortsatt trevlig första advent!

      Gillad av 1 person

Skriv gärna en kommentar!