16 tankar om “Lite naturbilder

      • Har fotat en del, men inte hunnit lägga ut bilderna. Satt en förmiddag och skapade några tidsinställda inlägg, smidigt, dock blev det inte så mycket text 😀 Vi har haft och har mycket att göra på jobbet nu, därav tidsbristen. Roligt att du gillar bilderna, kram!

        Gillad av 1 person

      • Smidigt att det tidsinställda fungerar, har gjort det en gång men får kanske testar att göra fler gånger. Det enda är väl att jag brukar i regel också dela mina inlägg på fb när jag publicerar dem och det hade jag ju inte gjort då för det får man göra i efterhand, eller det fungerar kanske att lägga upp automatiskt på fb också. Funderar mycket på min blogg emellanåt. Snart i dec fast inte förrän den 29 har jag 1 årsjubileum. Känns både konstigt och roligt. Min plats håller på att ta slut också så jag funderar på om jag ska uppgradera från gratis till mellanpaketet och kanske se över mina bloggkategorier lite. Svårt att kategorisera inlägg tycker jag speciellt eftersom jag skriver så väldigt blandat. Håll tummarna för mig att jag kommer iväg på träning imorgon eller åtminstone en löptur. Jag hade så väl behövt de. Kram.

        Gillad av 1 person

      • Jo, det funkar bra med tidsinställningen, förutom att tiden inte stämmer, väldigt skumt. På min fotoblogg är tiden två timmar efter, men däremot stämmer tiden på den andra, fattar ingenting 🙂 Har du redan använt så mycket utrymme, jag har bara använt 25% i ca 1,5 år, och då känns det som jag har mycket fler bilder än du, det borde ju vara bilderna som stjäl utrymme och inte texten. Hoppas du kom iväg på din träning ikväll, själv stannar jag hemma och tar igen mig, har jobbat över en del och både igår och idag började jag klockan 6.00, det är tidigt… så ikväll är jag lite trött 😀 Många kramar till dig!

        Gillad av 1 person

      • Kanske beror på vilken tidszon den är inställd på. Jag har använt lite strax över 70 % tror att i början sparade jag så mycket bilder. Jag kanske får rensa lite istället. Det blev ingen träning men jag samlar mod och motivation till att börja regelbundet igen. Nu blir det bara lite då och då men i alla fall bättre än inget. 🙂 Kramar till dig finaste Susan. 🙂 ❤

        Gillad av 1 person

      • Smart tänkt, det kanske går att välja tidszon via inställningar, tack för tipset 😀 Lite då och då är absolut bättre än ingenting, va rädd om dig bara ❤ Jag är anställd i PostNord numera och dom startar en aktivitetstävling nu den första november, där man kan logga sin träning, i genomsnitt ska man träna 30min om dagen, har registrerat mig där nu, det är lite roligt, tycker jag 😀

        Gilla

  1. Även de icke färgstarka plantor är vackra på hösten. Korna förresten…. de gömmer sig eller så kommer de springande i full fart 😀 Vet ibland inte vad jag föredrar… Riktigt snygga bilder!

    Gillad av 1 person

    • Tack! Årstiderna bjuder på olika färgställningar, vilket är underbart och otroligt vackert. Älskar årstidsväxlingarna, varje årstid har sin tjusning 🙂 Jag gillade färgen på korna!

      Gilla

Skriv gärna en kommentar!