Black and White on Wednesdays #20


Vinterbilder

Photo by Susan 2019-11-30


Alla som vill får hänga med på mina Fotoutmaningar, det är helt kravlöst och du bestämmer själv hur ofta du vill vara med. Det vore jätteroligt om så många som möjligt hänger på, skoj att se andras bidrag 🙂 Om du är med får du gärna länka till min blogg. Hjärtligt välkomna!
Mina tema är:
Trees on Tuesdays
Black and White on Wednesdays
Flowers on Fridays

 

12 tankar om “Black and White on Wednesdays #20

  1. Pingback: Black an White on Wednesdays #20 – Schreibbloggkade

    • Tack så mycket Bosse 🙂 Vi fick lite snö i slutet av november, men den låg bara bara några få dagar, nu är här grått och regnigt. Jag hoppas också på snö på julafton, hade jag fått välja så skulle det alltid snöa på julafton, stora vackra snöflingor 😀

      Gilla

  2. Pingback: Black & White Photography – 5 – Anitas Images

  3. Vackra bilder och jag hamnade i bandomens skidspår. Jag gillar också mittenbilden lite extra för den knottriga stammen och kronan som breder ut sig fjäderlikt mot himlen.

    Gillad av 1 person

Skriv gärna en kommentar!