Arkiv | 2019-07-31

Nya fotoutmaningar

Det här är mitt 34:e inlägg i sträck, och jag har med detta uppnått mitt mål på 30 dagar, jag valde att fortsätta månaden ut, därför blev det några extra dagar. Det har verkligen varit en utmaning, och lite stressigt, tycker jag, men samtidigt jätteroligt.

Dagliga inlägg blir lite för ofta, istället har jag valt tre teman som jag kommer fortsätta med resten av det här året. Det kan vara roligt att ha lite struktur och ordning på bloggen, och dessutom en spännande jakt på nya objekt att fotografera. Jag tycker att det här ska bli riktigt roligt, och sen får jag väl göra en utvärdering efter nyår – för att se om det blir någon fortsättning, eller kanske nåt nytt tema.

Jag har valt följande tema:

Är det någon som vill hänga med på mina teman så är ni hjärtligt välkomna!


Photo by Susan 2019-07-28