Arkiv | 2019-07-15

Arkivbilder, del 10

Här kommer det sista inlägget från arkivet, och när det här publiceras så är jag tillbaka på jobbet igen, verkligheten har hunnit ikapp. Det var den här semestern, hade bara två veckor nu, ska ha ytterligare två veckor i september, och då ska jag åka Italien runt med Scandorama, det ska bli riktigt spännande.

Dagens inlägg har bilder från ännu en fotorunda i Ljungby, och det är i början på juni 2018. Jag stannade till vid en fontän för att testa lite olika slutartider, det är riktigt roligt och rätt fascinerande, tycker jag.

Det här var det sista inlägget från min arkivserie, och jag är nu uppe i 18 inlägg i rad 🙂 Jag hoppas jag har bjudit på lite fotoglädje på min återresa i arkivet. Tack för besöket och välkommen åter!

Photo by Susan 2018-06-08