Arkiv | 2019-07-05

Arkivbilder, del 1

Jag vill gärna hålla igång mitt bloggande även under min semester i Schweiz, och kommer därför att bjuda på tidsinställda inlägg med bilder från tiden då min blogg var satt på paus. Jag har en tanke om att jag vill skapa minst ett inlägg om dagen, och vill inte bryta den trenden… jag vill se hur långt jag kan komma, mitt första mål är 30 dagar 🙂 …och jag är nu uppe i åtta!

Hoppas att det kan vara intressant med gamla arkivbilder. Kanske det även dyker upp nåt inlägg från resan, vi får se… i annat fall kommer ni att bli bildbombade när jag väl har kommit hem igen. Ska i alla fall försöka svara på era kommentarer… men det kan bli med viss fördröjning.

Först ut är en solig runda i Ljungby i mitten på maj 2018, och det är en härlig blandning av byggnader, blommor, speglingar, bilar med mera. När jag är ute på mina fotorundor i Ljungby så har jag sällan en plan, jag fotar det som fångar mitt intresse, och det kan ju vara allt mellan himmel och jord, därav den saliga blandningen 🙂

Hur gör du på dina fotorundor? Har du en plan? …eller är du spontan?

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll, nu är det dags för mig att packa färdigt… åker tidigt på söndag 🙂


Tack för besöket och välkommen åter 🙂

Photo by Susan 2018-05-19

Hortensian

Jag tycker om att ta närbilder, men med min resekamera blir det inte riktigt bra, kan säkert vara handhavandefel 🙂 …bilderna blir betydligt bättre med min systemkamera, och det kanske är så det är. Det är ju inte främst närbilder jag tar på mina resor, så jag får väl ändå vara rätt nöjd 🙂 Ha en underbar fredag!

Photo by Susan 2019-07-02